zaterdag 4 december 2010

"Lacewigs & Blauwe contactlenzen"

Dus ik ben een huge fan van http://www.youknowyoudeadazzwrong.com/ ! Het is fuckery op het hoogste niveau mogelijk. Sommigen zeggen dat ze black people belacheljik maken. Ik zeg dat die mensen zichzelf belachelijk maken!
" Lacefronthell" is een item die bijna dagelijks langskomt op de site. Het zijn foto's van dames die met trots lacewigs dragen.


Aanschouw:



Ik ga niet liegen! Toen mijn kapster 5 jaar geleden zei dat ze ook lace wigs ging verkopen was ik even op een wolk! Ik dacht: "Nu kan ik mijn Beyonce moment pakken". Maar daar was ik al snel overheen toen ik de prijzen te horen kreeg. Ook het feit dat ik mijn contouren zou moeten afscheren stond mij niet erg aan.
Dus ben uiteindelijk snel van die wolk gedonderd.

Eerder dit jaar was ik in New York en heb mezelf echt vaak moeten bedwingen om foto's te schieten van de New Yorkse dames! Sjeeeess! Overal vrouwen met lacepruiken in alle soorten, maten en kleuren.


In de haarwinkels in Brooklyn heb ik de grootste synthetische lace collectie ooit gezien! Waar een lacpruik met "echt" haar meer dan 500 euries kost, heb je al een plastice versie vanaf $12! Koopje toch!
Ik had ook zo'n idee dat alle vrouwen daar massaal met lace wigs wegliepen. IEDEREEN van jong tot oud liep er met 1tje.
Beyonce heeft echt iedereen geflasht met die. Want 9 van de 10 vrouwen die met een lace pruik loopt ziet er echt belachelijk uit. Shit just ain't for everybody.



Wat is de kracht van een lace pruik? Het lijkt alsof je glad haar hebt wat uit je hoofd groeit. Je kan eindelijk je haar in een staart dragen zonder dat iemand je weavebanen of krenten in the back te zien krijgt. Je hebt er een " acceptable" look mee. En het schijnt makkelijk te zijn, want je kan het weken lang op je hoofd laten.Well excuse me! Een stuk ducktape of plakband lijkt me zeeeer onprettig om 3 weken mee rond te lopen.

Voor de heren die dit nu lezen en er geen touw aan vast kunnen knopen. Een lace wig is een pruik met een soort doorzichtige vlies die op je voorhoofd geplakt word met een soort van bizon kit.



Ik weet nog dat ik een dame in NY zag die op date was met een man. En ik kon mijn ogen niet van haar kapsel afhouden. Het leek op het kapsel van een samurai vechter meets lego poppetje. It was BAD AS EVUR! Maar ze zat er muy confidento ( ik weet dat het niet echt een spaans woord is, i'm pretending it to be) bij. Ze heeft zeker 25x met der staartje heen en weer gewhipped #NoWillow. En terwijl ze met der lace staartje speelde keek ze telkens met een " I look damn good in my lace" blik naar mijn girlfriend en me.
When actually she looked like an ass.



The worst kind of laced up mama's zijn die dames die nog durven te liegen! Waarom lieg je dat het je echte haar is? Like why??? Shit looks dreadfull. Voel je je beter door te zeggen dat je super silky haar hebt? Gladder dan je barbiepop?
Ik denk dat deze dames een serieus confidence problem hebben. Want hoezo zijn het altijd die lacefrontladies die ook nog eens met blauwe contactlenzen komen? Like why!! Are u tryin' to be white? Blauwe contactlenzen zijn zo #1996 ! Was het niet Sisqo z'n schuld dat ineens iedereen dat ging rocken? Like fo'real, black people with blue eyes? Alle gekleurde contactlenzen hadden met de eeuwwisseling ritueel verbrand moeten worden.
It is not cute! En ik betwijfel of mannen het echt sexy of aantrekkelijk vinden. Een pruik, blauwe lenzen en bezems van wimpers.
Selfhate is a bitch!


Je kan me niet zeggen dat je hella zelfvertrouwen hebt, maar je bent volledig kunstmatig. Kan dat niet geloven.
Ik weet dat veel mannen in ATL op killer heels lopen, maar ze dragen ook keihard lacewigs. Ik zeg verbrand hun kapper. Want wie de fuck gaat een lacewig op een man z'n hoofd plaatsen en er nog geld voor vragen. Is u buggin' ?
En ja, je hoeft me er niet op te wijzen dat het gay dudes zijn die deze pruiken dragen. Welke hetero man zou er nou zo rondlopen? #NoShade



Ik weet dat er dames zijn die lacewigs dragen vanwege medische redenen. Now this might sounds bad, maar ook jullie moeten je lace wig goed fixen. I'm not being a hater or a bitch . I'm just sayin' .


Deze blog heeft totaal geen maatschappelijke waarden maar ik heb wel wat wijze woorden om met jullie te delen die luiden als volgt:
Leave the lace game to Beyonce, Ciara, Brandi and Lil Kim and just embrace ur true natural beauty. Try and work with what God has given u. Now don't go tellin' me God gave u a lace wig.

En voor de dames die nog steeds kleurlenzen rocken, KLAP JEZELF!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten