donderdag 15 oktober 2009

To Weave, Or NOT To Weave?







UnbeWITHOUTWEAVEable


Ok Miss Tyra heeft besloten om het leven van vele zwarte vrouwen nog een stukje moeilijker te maken ! Of makkelijker? U say so!


Ze heeft besloten om vanaf 08-09-2009 weave-less door het leven te gaan!




En ze heeft deze dag verklaard tot Natural Hair day ! Leuk voor Miss T.Banks zeg je ? Ze had deze DoomDay for all the Brasillian and Indian(only the unbeweaveable people would know those) lovers ook 2 weken geleden kunnen plannen, maar nee!








Tyra is one Fierce Model With Brains. Vandaag start namelijk het 5de seizoen van haar eigen ( Trying 2 be Like Oprah) Tyra Talkshow! SO basically it is a mediastunt voor kijkcijfers! Some Fuckery huh ?




Want als BeYAWNce(a.k.a Bust it Creole) ineens besluit om haarzelf op 08-09-2009 te ontdoen van haar "L'oreal"coupe (lees:Million Dollar Weave, zwarte vrouwen kunnen namelijk NEVER l'oreal producten voor hun kroes haar gebruiken,dan schreeuw je om een instant Amber Rose coupe ) en de foto hiervan te drukken op haar nieuwe album rent iedereen wereldwijd(TMZ.com als eerste) massaal naar de winkels om deze cd(die natuurlijk in sealcover case zit)te kopen. Again sume Fuckery! Vind het trouwens wel een goed marketing ideetje! Thats certified money making! Er zit dus toch een beetje Diddy in mij !








Terug naar de orde van de dag! Tyra daagt alle fierce people met weave (Ook die ATL Haeumaux die strak hun Yaki weave rocken)uit om vanaf vandaag op te houden met het spekken van de Hair Toko's and 2 let go of your weave! Op zich een heel goed initiatief aangezien today's society vind dat lang en glad haar behoort tot de categorie: GOOD HAIR, en kroes haar niet! My opinion is that the weave doesnt ROCK you,You ROCK the Weave. Met andere woorden: je haar bepaalt jezelf niet als persoon.








Ik heb ECHT ALLE SOORTEN EN KLEUREN WEAVE op mijn hoofd gehad! En ik heb ze ook uit verschillende werelddelen gerockt! Dus ik zit al een tijdje letterlijk met mijn handen in het haar over wat ik nu weer ga doen om te verassen! En de hamvraag luidt: To weave or not to Weave?




Ga ik ook mijn "thousand euro's worth of weave" weg gooien en net als tyra stoppen met het kopen van GOOD Hair ? Is wel een dilemma!




Miss Banks haar bankrekening word namelijk gespekt doordat haar kijkcijfers vanaf vandaag through the roof gaan! Wat dus inhoudt dat ze haar natural hair elke dag met veel zorg kan laten onderhouden!




Het levert mij alleen maar blog hits op!En hopelijk leuke reacties (hint hint). Dus om toch mee te doen heb ik besloten om voor vandaag ALL NATURAL op de foto te gaan! Ook als ik besluit om toch te blijven weaven, ga ik elk jaar deze dag vieren!




Alleen om een statement te maken dat ik geen weave nodig heb als verlengstuk van mijn schoonheid! Ik heb natuurlijk wel een beetje geposeerd op de foto's, maar dat is een extra touch!Mijn haar is namelijk erg droog van het weaven, dus ik moet dan maar ff SHINEN! En of ik nou kaal ben, of een woeste Fro rock, I ALWAYS LOOK GOOD!








Ook ik daag mijn Beautiful Black Queens uit om mee te doen! Alleen voor een dagje of altijd? Just do it ! Enne ik wil van jou wel ff je mening weten! Vind jij dat ik moet weaven of gewoon natural moet gaan? BlogMe/SmsMe/TaggMe/CallMe/MailMe/KrabbelMe/PING me !








Signing out! Glennie with A Fro!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten