donderdag 12 november 2009

GlennieLoves 2 Talk!



Wooow het is weer een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb. Ik kan had het nogal druk met tentamens en TWITTER is in mijn leven gekomen! Daar kan ik mijn punclines en oneliners kwijt! Ook mijn frustraties en dagelijkse uitspattingen tweet ik naar al mijn followers! Iets wat ik eigenlijk altijd in mijn blogs deed.
Sooo i decided 2 switch it up a bit..............................



Ik hou echt van praten! I mean like TAMMY TALK TO MUCH ! Ik klets wel je oren van je hoofd! Maar ben ook zwaar nieuwsgierig, mix those 2 up and there u have it!

Interviews!

Ik vind het echt geweldig om de meest confronterende vragen te stellen en de grenzen op te zoeken. Het liefst zou ik Kanye West willen vragen of hij zichzelf niet zwaar overschat vind. Ik wil vragen stellen die iedereen wilt horen maar nobody vraagt !

Don't get me wrong, i'm not trynna be a annoying FUCKarazzi! I'm just trynna get to know people better!

Op me blog kan je al wat interviews van mij lezen en ik heb nog zoveel artiesten die op me lijstje staan die ik eens lekker lastig wil vallen. ALLEEN GEEN MEDIUM ERVOOR! Ik werk niet bij MTV of FUNX. Ook vinden sume people me niet "The Next Best VJ". Helaas en jammer voor hun , want ik vind mezelf wel geweldig genoeg om interviews met everybody and they momma af te nemen!

Dus ik ga lekker interviewtjes afnemen voor me eigen blog. Hoef ik me tenminste niet druk te maken of mijn vragen niet te confronterend zijn , en dan kan ik lekker aantrekken wat ik wil! I can be my FUNKY FRESH self!

Ik ga nog ff geheim houden welke artiesten ik gepland heb staan voor November en December, but u will defenitely GLENNIELOVE them!

Volg me! twitter.com/GlennieLove


Signed! GlennieLove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten