maandag 22 maart 2010

Tiny & Toya are back !



Whoomp Whoomp ! Schrijf 14 April in je agenda, plak een post-it op je koelkast en zet een memo in je BB. Tiny & Toya are back baby ! Ik zeg 14 April omdat de season premiere op 13 April op BET wordt uitgezonden. Helaas hebben wij in NL geen BET ontvangst , dus moeten wij the day after BET.com de hele dag checken of de eerste episode van een nieuw seizoen al online is.

Ik kan sowieso niet wachten! I luv them mama's. Tuurlijk heeft Tiny permanent ondertiteling nodig aangezien Mrs. T.I. een ultra ATL accent heeft. Maar dat neemt niet weg dat homegirl zeer business ge-orienteerd is en she knows her music.
And the "altijd zo perfect geflipped & whipped" hair-do's van de dames zijn ook een genot om naar te kijken!

Can't wait ! Hit me on twitter to tell me what u think about the first episode !

1 opmerking:

  1. ik dacht dat ik de enige was die naar Tiny & Toya keek online hier in nederland, niemand wist waar ik het over had. ik elke dinsdag checken op bet.com of de laatste episode er al was...jammer dat tiny niet verder met de show wilde (zal Tip wel geweest zijn). ben benieuwd wat Toya ervan gaat maken met haar eigen reality show, want haar family is a 'HOT MESS'
    x

    BeantwoordenVerwijderen