zondag 21 maart 2010

Glennie Loves : Guestblogger Naomi


This weeks guestblogger is the lovely pregnant lady Naomi Misiedjan ! Miss Sweetpink is op dit moment in blijde verwachting van twins. A babyboy and a babygirl. Toen ik haar vorige maand vroeg of ze een guestblog wou schrijven was ze direct on board! Ze schrijft wel vaker so it's nothing to her !

Read and enjoy!

p.s. als de twins er zijn ga ik natuurljk foto's posten!

Rise up and stand

Als ik blog schrijf zijn het echt altijd dingen waar ik mee deal @ the moment zo ook nu.
Mijn nichtje Glenda vroeg mij afgelopen woensdag of ik als gast schrijfster een blog wilde maken zodat deze op haar blogspot kon worden gezet. Het is nu vrijdag avond ik heb een deatline te halen…Well …here we go

O ja voor ik het vergeet even voorstellen:

Mijn naam is Naomi Misiedjan 26 jaar oud op dit moment in blijde verwachting van een tweeling..
So that makes me a proud twinmom to be

Soms gaat het in het leven net even wat anders..


Obstakels die zich ineens vanuit het niets verschijnen
Hobbels in de weg die ineens zijn veranderd in bergen

Hoe reageer je op zo’n situatie?

Je zit in een glazen bol,je eigen wereld niet wetende dat er word mee gekeken
Het is breken of barsten,zal ze bezwijken onder de druk?
Op deze momenten is het van levensbelang wie heb ik om mij heen?
Door de jaren heen ontmoet je mensen op verschillende plaatsen in verschillende kringen..

Met een ieder ontwikkel je een eigen band of niet soms bloeit er zelf een vriendschap op.

Maar wat houd vriendschap eigenlijk in? Zijn het de leuke,vrolijke momenten die je met elkaar deelt of ook de mindere momenten of is het een combinatie van beide?

Durf je alles tegen die persoon te zeggen of toch maar niet?

Vrienden zijn de mensen die met je lachen totdat je buikpijn hebt,een arm om je heenslaan wanneer je huilt. Je een schop onder je kont kunnnen geven als het moet maar die je ook flink de waarheid kan vertellen ( pfff and we all know…the truth hurts!!)

Die je niet veroordeeld maar juist nieuwe ideeen aandraagt om de situatie van een andere kant te bekijken.

In het leven hebben wij allemaal iemand nodig die ons net dat laatste duwtje kan geven om uit de put te komen.

Wie ben jij?

Trek je ,je hand weg of probeer je met man en macht die persoon weer omhoog te helpen?

O ja voordat ik het vergeet

This is for you…believe me after the rain there most come sunshine

And even after the darkest night..daylight will come it realy will.

So shake the dust from your shoulders and walk with youre head held high struck down, but not destroyed




And scream on the top of youre long or wisper..I will rise and stand!

You can and will make it!



Much love

1 opmerking:

  1. wat een kleine wereld....Naomi..je bent zwanger..Gado Boeng, 2ling bij sangg..iedereen gaat me voor...Ben blij voor je meid, dat wordt ff geen su meer voor je lol, ben je nog op schiphol werkzaam? btw heb geen hyves meer vandaar dat ik niet wist dat je preggers was. GEFELICITEERD....odi odi

    BeantwoordenVerwijderen