woensdag 29 september 2010

Titties & Tatts

Heb sinds dit jaar 2  tatts gezet. Nr 1 deed hels veel pijn maar ik ben helemaal verkocht! I seriously wanna ink my whole body. Ik heb voor dit jaar nog 3 tattoos die erop komen, en ben bang dat ik 2011 ALL OUT ga. Heb ook 2 Dermal Anchors #GOOGLE gezet om mezelf te versieren.
Vraag me niet of ik het zonde vind. Ja, het zit er voor de rest van mijn leven op. Maar ja, hoe lang duurt de rest van mijn leven ?? Als jij mij dat kan vertellen dan zal ik stoppen met lichaamsversiering. #SIKE. Besides, who wanna die naked?
Het liefst zet ik een chestpiece, maar dan hoef ik never meer bij mijn mams en oma binnen te stappen. Laat staan mijn broers.
Hihi, maar ja what they don't know/see..............................


 

Ik wou gewoon wat sexy versierde dames delen met jullie! Vandaar deze blogpost :)



 



Hope u enjoyed the tatted-up ladies! Next week imma do a all tatted men blog. #KWIJL #KWIJL ! Een man vol met permanente inkt is toch wel een major turn on.....................  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten