maandag 18 oktober 2010

I Love My Afro Hair

Ik was al helemaal fan van het filmpje van Elmo & Chris Brown over verkeersborden. Sesamstraat heeft zo'n grote invloed op de little ones. Ik weet nog toen ik 6 was dat Bert, Ernie, Pino en Kermit wel mijn vriendjes waren. Toen ik dit filmpje zag over little girls and their hair werd ik zo happy. Tegenwoordig hebben veel little black girls issues met betrekking tot hun kroes haar aangezien ze er al op jonge leeftijd mee worden geconfronteerd dat good hair, straight hair is. I think this is wrong! De ouders hebben deels de schuld maar de media speelt ook een grote rol hierin.
So i'm very delighted dat de media nu op een andere manier gebruikt word. Hieronder een heel schattig donker sesamstraat poppetje met een cute 'fro die zingt over de liefde voor haar haar.
Hope u enjoy it as much as i did :)

And if u have kiddies, please share it with them!

xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten