maandag 25 oktober 2010

Unconditional Love


 '1974'
Mommy and one of my big brothers. Moms was 24 in this picture. Ik vind deze foto zo geweldig want hij is tijdloos. En voel je de liefde die deze foto uitstraalt?
It's pure...........
 


'2010'  
My mommy in her sassy sixties. 36 jaar later en nog steeds even fabulous, flawless and beautiful.
They say black don't crack.
 Well i'll let u be the judge.

My babyboy Elijah Lorence. Mijn kleine hartje. Altijd vrolijk en zo liefdevol. Fijn dat ik zondag weer mag oppassen want ik mis het kleine ventje.

MissJoJoBie & GlennieLove
We zijn 1!

Mijn eerste hartje Celesten met haar broertje Elijah.
Van wie zou hij nou geleerd hebben om kusjes te gooien?



Ik geloof dat God je beloond met een aantal speciale personen in je leven, waarvan je de privilege hebt om ze jou familie te mogen noemen.
They make me a better person.

Liefde voor mijn familie .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten