vrijdag 8 januari 2010

All I wanted for Christmas was Lady Gaga outfits & Beyonce Hair do’s !



Eindelijk zijn ze over! De feestdagen. Heb er natuurlijk zeer smakelijk van genoten. Ik was op vakantie in Suriname en heb daar elke uitnodiging om een feestmaal te komen nuttigen met plezier in ontvangst genomen. Ook was ik vooral blij dat ik het dikke pak sneeuw hier heb kunnen omzeilen ,dus mij hoor je niet klagen. Maar ik ben wel heel blij dat ze voorbij zijn. De feestdagen zijn namelijk killing voor mijn portemonnee ! Niet alleen alle cadeautjes en feestoutfits maar ook mijn haar zijn toch wel de grootste uitgaven. Met kerst heb ik een excuus om “all out “te gaan! Afgelopen kerst waren pailletjes /lovertjes toch wel echt een ware trend op alle kerstparty’s. En natuurlijk moest ik 1 outfit voor eerste kerstdag, 1 voor 2de, nog eentje voor oudejaarsavond en niet vergeten een nieuwe op de 1ste dag van het jaar 2010 . Want je wilt natuurlijk wel fabulous het nieuwe jaar ingaan. In Suriname net zo erg. Alle dames om mij heen hebben zich op 24 December nieuwe kapsels aan laten meten. Vroeger kon ik nog onderscheid maken tussen de Nederlandse Surinamers en De EKte Ekte Sranan Uma’s door

het verschil in het haar (Lees: brasillian/human hair v.s synthetisch poppen haar).


Maar nu , no way !!! De lokale Omoe Snesie verkoopt nu ook brazillian haar in de toko’s , talk about uitbreiding! En de kwaliteit van het haar is nog goed ook . En als klap op de vuurpijl is het de helft goedkoper dan wat wij er in Nederland voor betalen. Zou dat komen doordat Su naast Brazillie ligt ?? Of ben ik nu the black Jessica Simpson met zo’n rare gedachte?!?!?!?!? Ik heb in Su wel de meest vrolijke en opbeurende creaties gezien! Daar doen ze niet aan herfst en wintertinten, een carnavalcoupe met regenboogkleuren is van alle tijden.
Anyway, ook ik heb dus na alle black hair sites afgesurft te hebben naar de ultieme kerstcoupe me in Su laten transformeren. Het was niet makkelijk, want 1 van mijn girls was ook bezig met de jaarlijkse kerstkapsels te verzamelen , en je wilt je o zo geweldige coupe uiteraard niet delen met je girlfriend! Een ieder z’n eigen shine-moment ! Dus we hebben netjes afgestemd wat het zou worden.



Was wel een hels karwei , want ik wou een coupe die hittebestendig zou zijn in 35graden weer(geen pony dus), maar op 31 december zou ik alweer in Nederland zijn en wou ik een op en top glam kapsel (met pony) !



Ik denk dat ik de afgelopen maand net als vele andere Dark Beauty’s elke dag met een feestkapsel bezig ben geweest. Maar ik mag niet jokken , het resultaat was stunning.



Toen nog een outfit. Ik wist al vanaf oktober dat ik met oud en nieuw(tevens mijn b-day) iets met pailletjes aan wou trekken . Maar mijn hemel, waarom dachten alle vrouwen in heel de wereld hetzelfde? Op 30 december heb ik de winkels doorgerend op zoek naar glimmende Rihanna-like outfitjes . Ook die missie is uiteindelijk wel geslaagd, maar ik heb 6 outfits moeten kopen om er uiteindelijk maar 1 van te dragen op 31 december. Want op 1 januari heb ik toch maar gekozen voor een “Freakum Dress” die ik al bijna een jaar met de prijskaartjes er nog aan in mijn kast had hangen. But who cares ! Daar zijn die impuls aankopen voor bestemd. Volgende kerst doe ik misschien de aankopen van afgelopen December aan. LoL
Mijn feestdagen waren zeer geslaagd , maar ULTRA vermoeiend. Ik kan gewoon NIET elke dag er heavy gepolijst bij lopen ! Ik wil dus ook echt props geven aan de “Lady-Ladies”! Dat zijn die vrouwen die er alle 365 dagen vlekkeloos uitzien! Op en top gestyled en natuurlijk never met een bad hair day. Zelfs in de sneeuw zien ze er banging uit met hun mooie Dsquared laarzen, bontjas en flawless hair-do ! I’m loving the way u look diva’s ! And for me na deze Glammaand December back 2 “joggingspakken Fridays”en “casual Sundays”. Ga wel proberen dit jaar wat vaker een Beyonce uit te halen !



Toch geniet ik wel van de december maand! Ik kan dan ongestoord een lady GaGa imitatie uit proberen te halen , en mag dan ff lekker tutten met nagels ,glitters en haren. Het kon me verder ook niet schelen dat alle dames op 31 December helemaal van top tot teen bedekt waren met glimmertjes,lovertjes en pailletjes ! We all looked stunning!
So ladies in the year 2010 don’t let nobody steal your SHINE , and keep on rocking the fiercest outfits & the flyest hair-do’s ! Ook als het je sneakers en joggingspak zijn met je haar in een start! Own it !

X Glennie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten