vrijdag 8 januari 2010

Ghetto & The City ....


Denk dat elke vrouw wel eens in deze situatie heeft gezeten . Helaas blijft de ene vrouw langer hangen dan de ander . In mijn mening blijven veel vrouwen hangen nadat vorig jaar de film Sex and The City uitkwam ! Deze film gaf alle vrouwen in deze situatie weer hoop! Natuurlijk heb ik het over de klassieke “Carrie & Mr.Big” situatie . Vanaf aflevering 1 in 1998 tot aan de laatste uitzending in 2004 speelt Mr. Big een grote rol in Carrie der leven. In de serie gaat er 10 jaar overheen voordat Mr.Big EINDELIJK doorheeft dat Carrie The One voor hem is. Uhmm TIEN JAAR ??!??!?!? Carrie heeft 10 jaar moeten wachten omdat Mr. Big extreme vormen van bindingsangst heeft. En ja, uiteindelijk trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig. Net als in de sprookjes. Een sprookje ja! Want de werkelijkheid is vaak heel anders.



Vrouwen die jaren alles voor een man doen maar er vaak niets voor terug krijgen . They are caught up with a man who has commitment problems . De reden dat ik deze week heb gekozen om hierover te schrijven is 1 van mijn klasgenoten. Een sprankelend meissie van 21 jaar. Vocaal zeer getalenteerd en der looks zijn ook zeker niet verkeerd. Daarnaast is ze zeer intelligent, werkt en studeert en heeft der eigen huisje. Yes , in my opninion she’s wifey material. Maar dat vind haar Mr. Big blijkbaar niet. Vanaf dag 1 heeft ze het over niemand anders dan deze man. Toevallig ken ik de beste man ook , en eerlijk is eerlijk. Het is een zeer leuke man om te zien, muzikaal ook zeer getalenteerd en heel aardig. Ze hoopt stiekem na anderhalf jaar nog steeds op een relatie met deze jongeheer. Helaas weet meneer dat ook en weet hij er perfect op in te spelen. Ze heeft volgens mij al meer dan 35x gezegd dat ze klaar met hem is . En nog vaker heb ik gehoord dat ze hem niet los kan laten . Gister zei ze zelfs dat hij de enige is die haar motiveert om iets goeds uit het leven te halen. EN dat terwijl hij vorige maand nog een klootzak was omdat hij haar dood wenste ! Ik heb talloze keren met der gesproken en der uitgelegd dat bepaalde situaties niet gezond zijn. Maar ja liefde, correctie onbereikbare liefde maakt vaak blind.



Wat ik ook zo’n bizarre situatie vind is die van Mr “I wish i could f*ck all the girls in the World” Lil Wayne . Blijkbaar doet hij dat ook! Want hij heeft in de afgelopen 16 maanden 3 zoontjes van uiteraard 3 verschillende “Baby Mama’s “ gekregen. En ook van zeer bekende, intelligente en getalenteerde dames. Lauren London en Nivea zijn 2 van de 3 draagmoeders. Wat het nog leuker maakt is dat deze vrouwen het heel erg goed met elkaar kunnen vinden. Ze zijn ervan op de hoogte dat ze Lil Wayne met elkaar delen. Hebben geregeld feestje waarbij alle dames opduiken met kroost en doen alsof ze BFF’s zijn voor de buiten wereld. Natuurlijk is er BAAS boven BAAS !



Want Antonia Carter staat nog steeds op een voetstuk, ze zit nog steeds als ongekroonde koningin op de troon. Ze heeft op haar 14de een kind met Mr Carter gekregen en is ook ooit met hem getrouwd geweest. Ze is alweer van hem gescheiden omdat hij tijdens het huwelijk al met Nivea aan het rommelen was. Waar Antonia”Toya” Carter vanaf wist. En desondanks is Toya ook 1 van de meiden uit de “best friends forever club” van Lil Wayne . Inmiddels heeft Toya wel een vriendje, maar de rest houd strak aan Wayne’s dreads vast. Toch wel raar dat Nivea ooit “Don’t mess with my man” heeft gezongen , maar nu gezellig tweet met de other woman van haar spermadonor.




Dit is voor mij echt de “Hood&Ghetto” situatie van Mr. Big & Carrie.
Begrijp me niet verkeerd, zie liever de bovenstaande situatie dan die van Rick Ross en zijn baby mama. In Lil Wayne zijn geval lijden de kids er tenminste niet onder. Maar vraag me toch af of deze vrouwen ook denken dat ze gewoon even door de zure appel heen moeten bijten. Zullen ze ook hopen dat Weezy over 10 jaar eindelijk zijn wilde dreads kwijt raakt en dan met ze gaat trouwen? Zullen ze het daar samen over hebben ? Spelen ze “Iene Miene Mutte “ om te bepalen wie met Wayne mag gaan settelen ?






Ik probeer geen relatie therapeut te zijn, ben pas 22 jaar!ik heb al de nodige bagage en ik ga op mijn liefdespad zeker nog wat koffers moeten aanschaffen om de rest in te gooien. Maar ladies read the signs! Wees niet bang om het zekere los te laten voor het onzekere. Door vast te houden aan een “Mr. Big”doe je jezelf alleen maar tekort. Je houd de deur dicht voor een eventuele “Prince Charming” die jou wel alles kan bieden waar je naar op zoek bent. Ken je waarde en weet wat je te bieden hebt. En maybe it ain’t him! Maybe it could be you! Misschien ben jij niet de gene die waar hij zijn leven mee wilt delen, ondanks dat jij dat wel vind.




If a man truly loves you , trust me! Nothing can or will keep him away !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten