maandag 22 februari 2010

Nachtelijk genot.............................


Another powerfull lady! Ik heb weer een geweldige guestblogger aan de haak geslagen. No other than Leila a.k.a. @DanewLulu ! Miss Lulu heeft een leuke spot waar ze wekelijks blogt over haar Bitch die ze al 8 jaar haat (that was a quote), haar upcoming "Lulu style" wedding en natuurlijk haar dageljikse hersenspinsels. Check de blogroll voor haar spot: www.sponsorlulueenbruiloft.wordpress.com . Enjoy her guest blog about het ultieme nighttime pleasure..............................


Net uit een warme douche gestapt ,de stoom hangt nog om mijn lichaam heen, kleine druppeltjes glijden langs mijn schouders richting mijn rug naar beneden, ...Vanavond smeer ik mij in met mijn speciale bodycream, want ik weet dat vanacht een nacht wordt om te herinneren...Mijn huid voelt zacht en warm aan. In mijn achterhoofd fantaseer ik al over je, over je omvang, je warmte, je grip, de manier hoe jij mij vanacht zal bevredigen....
Met een klein beetje zenuwen uit positieve spanning loop ik de slaapkamer binnen....


Daar lig je dan..
Ik kan niet wachten om mijn nacht met je te spenderen..
Het gevoel dat jij nu bij mij naar boven brengt, is te groot en te hemels voor woorden. Ik krijg tintelingen in mijn onderbuik wetende dat een nacht met jou te spenderen, mijn hele lichamelijke en mentale gemoedstand kan opfleuren tot een nieuw niveau van extase. Waarom heb ik mij nog nooit eerder zo gevoeld. Bij geen enkele anderen. Een beetje aarzelend klim ik op je....
Ik ga even op me buik liggen en sluit mijn ogen. Ik voel je warmte met die van mij mengen. Je formaat overweldigd me...Ik voel mijn hart steeds harder en luider kloppen, je voelt hard, op de meest comfortabele manier....
Ik haal diep adem en probeer zoveel mogelijk van dit moment te genieten om het daarna in mijn herinneringen te sluiten. De herinneringen van de dag dat ik je leerde kennen, komen bij me naar boven. Het was in Ikea. Ik was daar en jij ook. Het moment dat we elkaar zagen, wisten we het meteen. Jij wilde met mij mee naar huis en ik wilde je meenemen. We wisten op dat moment allebei dat we getekend waren voor het leven....
Ik draai me om en je draait bedachtzaam met mij mee...
daar liggen we dan...
Als twee zielsverwanten.


Mijn nieuwe Sultan Hamnvik Matras en ik. Dit wordt een nacht om nooit te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten